piątek, 31 sierpnia 2012

Zrób sam szablon ścienny

Szablon ścienny własnej produkcji


...żeby zrobic ładną sciane wcale nie trzeba kupować drogich szablonów - i to już wiecie z poprzednich postów. Dziś przedstawię wam moje własnoręcznie wykonane dzieło i opowiem po krótce jak je zrobiłam.

- Po pierwsze poszukaj fajnego wzoru (mój znalazłam na internecie). Gdy już go macie -wydrukujcie.
- Zaopatrzcie się w tekturę wielkości 100x70 (w sklepach dla plastyków maja tego masę). Ważne, żeby nie była za gruba! (Moja była niestety...) Jeśli taka będzie nie da się jej stabilnie umocować do ściany.
- Przerysujcie projekt na karton (do tego przyda się odrobina talentu ale niekoniecznie) zachowując 5 centymetrową ramkę. 
- Nożykiem do tapet (i uważając aby sobie palców nie pokaleczyć) wytnijcie wzorek.
- Przyklejcie taśmą malarską szablon do ściany (przyda się ktoś do pomocy) i najlepiej wałkiem zamalujcie wyciętą powierzchnię kartonu -czyli odrysujcie szablon na ścianie:). Później można poprawić małym pędzelkiem.

Nie jest to trudne a efekt i satysfakcję gwarantuje + dobrą zabawę :)

To co w tekście wyboldowałam jest mega ważne - u mnie zabrakło ramki a tektura była za gruba dlatego malowanie szablonu trwało 3 godziny :) Więc nie powtarzajcie moich błędów!

malowanie ściany
Happy Design 2 - handamde
Tak teraz wygląda moje miejsce pracy

3 komentarze:

  1. ciekawe i super wyszło, nie wiem czy sama dam radę, ale od czego mam męża ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, że mąż się przyda :) Nie jet to trudne zadanie ale lepiej mieć dodatkowe ręce do pomocy :)

      Usuń
  2. Znajdą tu Państwo profesjonalne projekty CMS, szablony galerii prac artystycznych, animacje flash, szablony sklepów internetowych .

    OdpowiedzUsuń