poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Jak zbudować drewnianą skrzynię na balkon ?

Co u na słychać ?

Jedna z nas nadal znajduje się na emigracji, na szczęście już z planem powrotu.
Z czego się ciesze bo miło mieć przyjaciół blisko siebie :)
Mnie natomiast wciągnął wir pracy i spraw przyziemnych. Teraz mam zamiar wziąć głeboki oddech
i zająć się realizacją wszytskich pomysłów, które siedzą mi w głowie a nazbierało się ich sporo.
Od malowania doniczek, przez projektowanie plakatów aż po bardziej skomplikowane twory z drewna…zobaczcie sami co pójdzie na tapetę jako pierwsze





a zacznę od…

zacznę od zrobienia drewnianej skrzynki na balkon, której bardzo potrzebuję.
Będzie to mój pierwszy duży projekt stolarski i mam nadzieje, że nie stracę przy nim nerwów ani palców :) Plan już jest, narzędzia powiedzmy, że tekże. Brakuje jeszcze desek.
Po analizie internetu wiem już jak to powinno wyglądać, filmy na youtubie sa bardzo pomocne.

Przy okazji, poniżej kilka fajnych pomysłów, jakie znalzłam na printerrescie w poszukiwaniu inspiracji na własną skrzynię.












źródło zdjeć: printerest

2 komentarze:

  1. Super pomysły z tymi skrzyniami. Nie pogardziłabym taką i na naszym balkonie, zawsze przydaje się takie dodatkowe miejsce na różne rzeczy a za dni można na nie rzucić poduszki i może posłużyć jako siedzisko :)
    Miłego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, dodatkowego miejsca brakuje mi ciągle ! :) Wzajemnie!

      Usuń