wtorek, 8 stycznia 2013

Rolety

Rolety potrafią zaskoczyć. Nigdy ich w moich oknach nie było. Przeglądając internet trafiłam na kilka ciekawych modeli, naprawdę nietypowych! ładnie dobrane potrafią pięknie dopełnić wnętrze. Rozmiarów, kolorów i stylów co niemiara, jest w czym wybierać a i nudy nie ma!

Moje ulubione jednak zawsze będą żaluzje, te drewniane i inne. Są chyba funkcjonalniejsze. Z tym, że w moich pokojach od lat a teraz mam chęć coś zmienić. Więc będą rolety!

tak mi się marzy....







już jestem zakochana, pytanie jakie wybrać...

2 komentarze:

  1. Mi się bardzo podobają rolety w czarno białe paski no i żaluzje drewniane też są fajne,może zainstaluje takie u siebie? dzięki za podrzucenie pomysłu i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekne są tylko mam problem z kupnem bo u nas w sklepach jakoś tak...tradycyjnie

      Usuń