wtorek, 28 sierpnia 2012

Co można robić w Danii cd.

Pomysł na mebel z drabiny

Obiecałam, że będą zdjęcia tego, co udało mi się zrobić, kiedy odpoczywałam sobie w Danii.
Stara drabina i paleta, zostawiona gdzieś przy płocie:

Happy Design 2 - handamde

Jak widać drabina była nieco w opłakanym stanie, ale udało się z niej zrobić chyba całkiem stylowy vintage:) Muszę przyznać, że brak narzędzi odczułam, gdyż przydałaby się szlifierka, a nie tylko papier ścierny owinięty wokół drewienka:), ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma:)

Udało nam się stworzyć mebelek do łazienki:

Happy Design 2 - handamde

5 komentarzy:

  1. Jeszcze do tego przydałoby się kilka koszyczków na drobiazgi i mebelek gotowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ;) to chyba najoryginalniejsza szafka jaka widziałam ;)świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Roma, jak widzisz czasami wystarczy tylko pomysł i trochę pracy:)

    OdpowiedzUsuń