piątek, 3 sierpnia 2012

Jak zrobić piekną ścianę

odpowiedź -użyć farby strukturalnej. To rozwiązanie dla leniwych ale nie do końca. Farbę kładzie się zdecydowanie łatwiej niż jakikolwiek tynk ale trudniej niż zwykłą farbę.
Wypróbowałam zwykłą, białą strukturalną, taką co to producent ma cały kanał na youtube o swoich produktach (rzecz jasna). Dowiedziałam się z filmu, że mogę z niej robić cuda do póki nie zacznie twardnieć.

Nie napotkałam trudności. Bierze się wałek, nanosi farbę, na powiedzmy, metr kwadratowy i jedzie po tym pacą (ja użyłam plastikowej). Z góry do dołu gładzi się ścianę i robi się pięknie! Można oczywiście inaczej kłaść, inaczej gładzić i innych narzędzi używać (tak przynajmniej podaje producent)

Uzyskaną fakturę można jeszcze malować albo nanieść na nią różne cuda. Odradzam używanie Lazurów i podobnych werniksów na białą strukturę, daje to raczej marne efekty (próbowałam)

Taka farba to rozwiązanie na nudne ściany, nawet te białe...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz