piątek, 10 sierpnia 2012

Jak dostosować standardowy mebel do Twoich potrzeb


Kupiony hoker w ulubionym sklepie Polaków nie koniecznie pasuje teraz do mojego wnętrza. Poza tym miałam trochę drewna i pomyślałam o jego wykorzystaniu.

Najtrudniejszym etapem było skrócenie metalowych nóżek, ale wyrzynarka z brzeszczotem do metalu dała radę.
Wyrzynarką również przycięłam deski na siedzisko, ale nie chciałam, żeby były równej długości, więc taśma miernicza nie była mi tu potrzebna.
Nie zapomniałam o szlifie desek, w końcu krzesło nie jest przeznaczone dla fakirów:) 
Deski na siedzisko połączyłam za pomocą kołków i kleju po uprzednim ich pomalowaniu - oczywiście na czarno-biało:)
Zostało już tylko ściągnąć dotychczasowe siedzisko, wykonać otwory w drewnianym i za pomocą śrub przymocować je do krzesła.

Niezbędne narzędzia i sprzęty:
- wyrzynarka
- wiertarka
- pędzel 
- drewniane kołki
- klej do drewna
- śruby





2 komentarze: