wtorek, 20 maja 2014

biały stół do małego salonu

Stół do  małego salonu

wybór stołu to bardzo trudna decyzja. Zwłaszcza dla osoby takiej jak ja, która za stołami nie przepada. Mam go raczej z musu niż innych powodów. Obiady jadam na kolanach, z odrabiania lekcji dawno wyrosłam. Jedynym powodem obecności stołu w moim domu są różne rodzinne imprezy, grille i innen towarzyskie przeyjemności. Z tego powodu stół idealny to taki, który z małego robi się duży :)

Zamarzył mi się biały stół, trudna decyzja przede mną czy wybrać okrągły, prostokątny czy kwadratowy, skłaniam się ku kwadratowemu wydaje mi się, że zabiera najmniej miejsca, okrągły też jest piękny…



Co radzicie, jakie wy macie stoły, macie je w ogóle ?



Poniżej kilka inspirujących zdjęć.

alpana.me
www.divianarts.com
blog.naver.com
findmybuilding.com
teregyensuly.hu
es.paperblog.com

8 komentarzy:

  1. Ja mam prostokątny stół, który niestety zajmuje sporo miejsca. Teraz zaczynam bardziej skłaniać się do okrągłego, ale jeszcze nie jestem do końca przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to podobnie jak ja, cały czas zastanawiam się jaki ten stół powinien być

      Usuń
  2. Stoły okrągłe nie sprawdzają się w małych pomieszczeniach - wbrew pozorom zajmują sporo miejsca i nie są tak praktyczne jak stoły kwadratowe czy prostokątne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyślałam o tym a to bardzo cenna uwaga - dzieki!

      Usuń
  3. Zazwyczaj patrzy się na to, co ładnie wygląda, a stoły okrągłe na pewno mają swój urok;)

    OdpowiedzUsuń