sobota, 8 września 2012

Inspirujące łazienki

Stoję przed trudnym wyborem zakupu wanny. prysznic nie zdał egzaminu, może to dobre dla ludzi którzy potrafią się wymyć w 5 minut i wyjść. Ja natomiast uwielbiam wodę, działa na mnie stymulującą-motywująco.O ile  w wannie mogę siedzieć nawet godzinę to prysznic zupełnie takiej medytacji nie sprzyja...

Naoglądałam się inspiracji w necie i właściwie już nie chce wanny....chcę nową łazienkę!

Wklejam wam kilka fajnych motywów, osobiście najbardziej podobają mi się te w których wanna jest już basenem...













3 komentarze:

  1. Tak wanna w łazience niezbędna, ale wiadomo łazienka łazience nie równa. U nas na szczęście jest miejsce i na prysznic i na wannę... Ale taki basen to byłoby COŚ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez wanny łazienka dla mnie nie istnieje :) No chyba, że z wielką deszczownicą, ale tej przyjemności leżenia sobie w piance niczym zastąpić się nie da :) I gdyby jeszcze mieć przed sobą zapierający dech w piersiach widok, jak na zdjęciach, które pokazałaś, ach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekonałam się, że dla mnie też łazienka bez wanny nie istnieje, rozumiem Cie doskonale :) No i szczęściarz ten kto ma choć małe okienko w łazience, moja niestety jest zupełnie ciemna.

      Usuń